Jednoručky jsou skvělým pomocníkem při zpevňování povislé kůže na rukou

Visící kůže v oblasti rukou je poměrně častým problémem, který se zejména ženy snaží pravidelným cvičením odstranit. Při takovém cvičení vám dokonale poslouží i jednoručky, které dokážou procvičit dané partie velmi dobře. Snažit bychom se měli zapojit všechny typy svalů v této oblasti a řadíme sem biceps, triceps a také ramena. Každý z nich se následně procvičuje jinou sadou cviků a my se v následujících řádcích podíváme na některé z těch nejvíce preferovaných. Díky jednoručkám se tedy dokážete velmi dobře zbavit povislé kůže na rukou. 
 
činky

Jednoručky jsou základní výbavou každé posilovny  

 
Cviků, které využívají jednoručky a dokážou procvičit několik partií je mnoho a za všechny zmíníme jen jeden z nich. Ramena jsou tak díky jednoručkám procvičené z více stran a zapojeny jsou všechny svaly z této oblasti. Na začátek si sedněte na židli nebo lavičku a narovnejte záda. Dále je nutné, aby byla hlava ve vzpřímené pozici a jednoručky držíme vedle těla. Cvik začíná tím, že upažíme a následně předpažíme. Ruce následně zvedneme a po téže linii je vrátíme zpět. Tak jako při každém cvičení je i v tomto případě důležité dýchání a při realizaci jednotlivých pohybů střídáme i nádech s výdechem. Pro začátek bychom měli pomocí jednoruček zvolit 6 opakování ve třech sériích. 

cvičící muž
 
Jako další cvik zmíníme ten, který se primárně zaměřuje na oblast bicepsu. Opět své tělo dostaneme do počáteční pozice jako při předešlém cviku. V uvolněných rukou držíme činky, přičemž dlaně nasměrujeme vpřed. Lokty nejdříve pokrčíme a pak vystřeme, přičemž následně se vrátíme do původní pozice. V pozici nahoře vydechujeme a v dolní se nadechujeme. Tento cvik je vhodné opakovat v 15 – tich opakováních a třech sériích. 
 
Při představování jednotlivých cviků neobejdeme ani triceps a výchozí pozice je opět stejná. Cvik začíná tak, že činky držíme v rukou za hlavou a pokrčíme lokty. Následně vztahujeme lokty a činky zvedneme nad hlavu tak, abychom ruce dostali do úplně přímé polohy a směřovaly přímo nahoru. Ramena bychom však zvedat neměli. Nahoře se opět vydechujeme a dole nadechujeme. Opakování se sériemi by měly být ve stejném počtu jako v případě předchozího cviku.  
 
Na webové stránce https://inlive.cz/ se dozvíte bližší informace.